Ugrás a menühöz.Ugrás a keresődobozhoz.Ugrás a tartalomhoz.



* Adobe Reader letöltése (PDF fájlokhoz)

 
15.62 MB
2020-12-03 13:47:25
 
 

application/pdf
Nyilvános Nyilvános
699
1159
Rövid leírás | Teljes leírás (591.32 KB)

Kanizsa 2003. 013-017. szám április

Cím: Kanizsa
Alcím: Dél-Zalai Hetilap
Megjelenés: Hetenként: 1989-től
ISSN: 0865-3879

A következő szöveg az újságból keletkezett automata szövegfelismertető segítségével:


Nagykanizsa
RÉGIÓK KAPUJA
XI. évfolyam 13. szám • 2003. április 3. Megjelenik 21.000 példányban
Történelmi pillanat Dél-Zalában
BEINDULT A M7-ES ÉS AZ M70-ES ÉPÍTÉSE
Történelmi pillanatok részesei lehettek azok. akik a múlt héten jelen voltak az M7-es autópálya és az M70-es autóút beruházásának elindításán. Az építést kivitelező Strabag Rt. vezetői, a tervezők, a térség polgármesterei és az országgyűlési képviselők programjukat a letenyei műszaki bázison kezdték, ahol a kivitelezők a bemutatták a kivitelezési projektet. A mintegy 44 milliárd forint összköltségű beruházással 18 hónap alatt kell elkészülni a Strabagnak. Letenye és Becsehely között 8,8 km autópályát, míg Letenye és Tornyiszentmiklós között 18,6 km autóutat kell kiépíteni. A munkálatok során 33 híd épül, de ebbe nem tartozik bele a letenyei Mura-híd, amelyre még nincs építési engedély. A hatalmas gépi és kézi munkát igénylő útépítés során több millió köbméter földet, humuszt, betont és aszfaltot dolgoznak be. Appelshoffer József, az útépítési ágazat vezetője elmondta, hogy kizárólag magyar munkaerőt használnak az építkezéseken. és ebből a zalai vállalkozók is kiveszik majd a részüket. Az útépítők és az érdeklődők ezt követően az M7-es és az M70-es közös csomópontjához mentek, ahol már beindultak a földgyaluk és a munkagépek. A csomóponton újra elhangzott, hogy a szerződésben foglaltak szerint jövő év szeptemberében átadják a mindkét szakaszt a forgalomnak. A Becsehely-Nagykanizsa és a Nagykanizsa-Balatonszentgyörgy szakaszokkal kapcsolatban az érvényes kormányhatározat szerint kell ütemezni a munkákat, de az itt élők azt szeretnék, ha 2004. szeptembere után Kanizsa irányában is folyatódna az autópálya építése. H. GY.
TAVASZI BEZ50NCÁ5
BELEPŐ LÁNYOKNAK EGÉSZ ÉJJEL INGYENES, FIÚKNAK 24*0 l-IG 400 FT?
NYILATKOZAT
2004-ben tíz csatlakozásra váró ország között Magyarország is lehetőséget kap arra, hogy részese lehessen az Európai Uniónak.
Az uniós együttműködés alapja a tagállamok elkötelezettsége a demokrácia, az emberi jogok tiszteletben tartása és a piacgazdaság mellett. Az integráció eredménye a béke. a biztonság és a stabilitás. A nemzeti érdekek nem tűntek el, a nemzetállamok változatlanul jelen vannak az unióban. Az EU legjelentősebb vívmánya az egyenlő versenyfeltételek, az egyenlő esélyek megteremtése. Magyarország a csatlakozással megsokszorozza a gazdasági növekedés és a fejlődés esélyeit. A gazdasági növekedés munkahelyeket hoz létre és megteremti az életszínvonal növekedésének lehetőségét.
Alulírottak, a közélet szereplői kinyilvánítjuk egyetértésünket Magyarország Európai Unióhoz történő csatlakozásához.
Felhívjuk a város lakosságát, hogy 2003. április 12-én vegyenek részt az ügydöntő népszavazáson, és szavazzanak igennel! Ezzel a döntéssel újra az elsők között leszünk Európában, és az ország fejlődése új lendületet kap.
Mi igennel fogunk szavazni! Nagykanizsa, 2003. március 10.
Bicsák Miklós Dr. Fodor Csaba Halász Gyula Kovács Kálmán Papp Péter Pál Dr. Szabó Csaba Tóth László
Budai István Cserti Tibor Gelencsér Gábor Göndör István Dr. Horváth György Kelemen Z. Pál Litter Nándor Nagy József György Röst János Sajni József
Csordásné Láng Éva György Pál Kereskai Péter Papp Nándor Stróber Gábor Szányiné Kovács Mária Teleki László
Vargovics József Árpádné
350 UJ MUNKAHELY
Hétfőn délután sajtótájékoztatót tartott Litter Nándor polgármester. A sajtótájékoztatón elhangzott, 7 vállalkozás betelepülése várható rövid időn belül az ipari parkba. A 41 ezer négyzetméteren megvalósuló, 2,5 milliárdos beruházás eredményeként várhatóan 350 új munkahely teremtődik a ...

Insert failed. Could not insert session data.